horari activitats palafrugell

Escola esquena

Sessions individualitzades o en grup, escull les hores que et vagin bé i cuida el teu cos a través del moviment:

  • Correcció de postures i mals hàbits
  • Prevenció i tractament del mal d’esquena
  • Millora del control postural
  • Exercicis globals específics: tonificar, estirar, respirar
  • Equilibri i propiocepció

Hipopressius

Hipopressius fa referència a la disminució de la pressió intraabdominal. Són exercicis posturals i respiratoris que activen les fibres tipus I, que són les responsables de donar-nos el to muscular i actuen de forma involuntària, per tal de crear una faixa abdominal competent i que ens ajudi a aguantar els augments de pressió que sens presenten durant la vida diària (pujar escales, tossir…).

Dirigit a columnes amb escoliosis, protusions i/o hèrnies, regulació trànsit intestinal, prevenció i/o disminució de incontinències urinàries i fecals, prolapses…

Prehab

Classes dirigides a esportistes on realitzem un treball preventiu per disminuir el risc de lesionar-nos. Sabem de la importància del treball de força muscular, estabilitat i coordinació per disminuir el risc de lesions en la pràctica esportiva. Sessions d’alta intensitat on combinem diferents treballs i materials per fer les sessions dinàmiques.

Estiraments

Estira, respira, escolta’t i mou cada articulació, múscul i part del cos com mai abans que perdin el seu rang de moviment, que es debilitin o que apareguin contractures i/o tensions.

Classes dinàmiques, diferents i amb molts materials possibles: cadira, xurro, fitball, amb parella, cinturó…

Ioga terapèutic

Barrejant diferents estils de ioga (hatha, vinyasa), oferim un ioga adaptat a qualsevol persona i nivell. Tonifica, estira, respira i mou-te dins de cada postura, per aconseguir un benestar físic i psicològic òptim i aconseguit trobar la calma i l’equilibri dins d’un mateix/a.

Pilates terapèutic

El pilates, a diferència d’altres mètodes, es basa en 6 principis fonamentals: la respiració, el centre, el control, la precisió, la concentració i la fluïdesa, seran la clau per aconseguir una major força i flexibilitat muscular, equilibri i evitar futures lesions o corregir males postures.

Treball aeri

Un dels destacats que podem realitzar aquesta activitat és la postura invertida, aquesta ens ajuda a descomprimir les vèrtebres, a rehidratar el seu disc, a reabsorbir possibles protusions/hèrnies… Així a aeri combinem un treball d’inversió amb un de força, estiraments, equilibri i diversió, sempre acompanyats/des de la nostra tela aèria.

Prepart

Primer pas a realitzar si et trobes en els mesos, segurament, més importants de la teva vida i d’una nova vida, és preguntar al teu/teva obstetra si no hi ha cap objecció per a realitzar exercici prepart. Si és així, endavant, tu i el teu bebè necessiteu moure ‘us! El moviment és necessari per a disfrutar al màxim del teu embaràs sense dolor i per ajudar al moment t’han esperat, el de veureu’s, de la manera més natural possible!